Delvy Assessors Legals ofereix un servei integral, realitzant tots els tràmits necessaris perquè una nova Societat pugui desenvolupar la seva activitat un cop constituïda.
Els principals serveis inclosos són:
Assessorament a client sobre el procés de creació de la societat, així com resoldre els dubtes que aquest pugui tenir en relació a la constitució d’una societat.
Obtenció de Certificat de Denominació Social davant el Registre Mercantil Central.
Assessorament i coordinació per a l’obtenció de l’Certificat de l’entitat bancària on es dipositi el Capital Social.
Elaboració dels Estatuts Socials de la societat en els quals es detallarà la seva estructura interna i el funcionament de la mateixa.
Obtenció de l’NIF provisional de la societat davant l’Agència Tributària.
Coordinació de la signatura de l’Escriptura de Constitució amb la notaria.
Emplenament del formulari per a la liquidació de l’Impost de Transmissions Patrimonials (si escau).
Recollida de l’escriptura de constitució i inscripció de la mateixa en el Registre Mercantil corresponent.
Recollida de l’Escriptura de Constitució de l’Registre Mercantil.
Sol·licitud i obtenció de l’NIF definitiu davant l’Agència Tributària.
Alta de l’activitat de l’empresa a l’Agència Tributària.
Assessorament i coordinació en la gestió d’acord de Socis.
Enviament de tota la documentació original via missatgeria urgent (24h) a client.